Livets midsommar! Vi var ute i skärgården med våra vänner, vi började med lunch på Hemholmen & hängde där ett bra tag. Sedan åkte vi vidare till Eknö för chill, grill & sleepover. Louise hade lagat den godaste pajen med västerbottenost- måste få receptet! Hela gänget - alla mina favoriter! Grill & solnedgång. Vaknade till strålande sol & frulle - sen åkte vi hemåt. Hoppas att ni hade en fin dag med nära & kära!